Rie co_edited.jpg

Velkommen til Missionskirken Rønne

Missionskirken

Se de kommende begivenheder

Minimax, Supermax, J-way, U!

Åben kirke fra kl. 17.00. Spisning kl. 18.00

Gudstjeneste

I Missionskirken er der gudstjeneste hver søndag kl. 10.30, undtagen sommerferien hvor frikirkerne i Rønne har fællesgudstjenester på skift.

Vi ønsker gennem gudstjenesten at pege på hvem Jesus Kristus er og dele liv med hinanden.

Vi lægger vægt på at tale et forståeligt sprog og skabe et miljø hvor alle kan føle sig hjemme.

Her kræves ingen forkundskaber eller kendskab til hverken kirken eller Gud. Hvis du har lyst til

at kigge ind, er du hjertelig velkommen!

Ønsker du at blive bedt for er der også mulighed for det under gudstjenesten.

Efter gudstjenesten er der mulighed for at få en kop kaffe.

Børnekirke

Hver søndag er der børnekirke for alle børn som kan lide at lege, bage, tegne, synge og måske fjolle en lille smule.

Vi starter med at holde gudstjeneste sammen med de voksne og går derefter for os selv, så vi rigtig kan have det sjovt!

Din mor eller far må gerne komme med, hvis du helst vil have det, ellers er der medarbejdere i børnekirken der helt vildt gerne vil hjælpe dig.

Familiegudstjeneste

Til familiegudstjenester er programmet anderledes end til den "normale" søndag. Det er meget børnevenligt, lidt fjollet og ret sjovt. Vi tror at hele menigheden er lige vigtige og vi vil gerne have at alle generationer kan tage del i gudstjenestefejringen.

Til familiegudstjenesterne får børnene mulighed til at komme med deres tanker om hvad der er vigtigt til en gudstjeneste og har derfor en stor rolle. De er med til blandt andet planlægning og arrangering af gudstjenesten. Familiegudstjenesterne ser forskellige ud fra gang til gang, men de har dog det til fælles at vi fejrer Gud og har Jesus i centrum.

Gud sendte ikke sin søn til verden for at dømme verden,

men for at verden gennem ham kan opleve frelse.

Johannes evangeliet kap. 3 vers 17.

Nærmeste aktiviteter

Vi glæder os til at se dig!

GUDSTJENESTE

Søndag d. 7. april