Hvem er vi?

Hvad er en frikirke?

Missionskirken er en frikirke i Rønne. En frikirke er en kirke, der står uden for Folkekirken og organisatorisk er helt uafhængig af staten. Det er menigheden der selvstændigt vælger hvordan kirken skal drives og hvordan den skal opbygges. Den som melder sig ind i kirken er personlig kristen, men man behøver ikke være kristen for at komme i kirken!

Missionskirken har et bredt samarbejde med byens andre kirker, og
er en del af Evangelisk Frikirke Danmark som er et fællesskab af 24 frikirker i Danmark.

Missionskirken - Vi vil gerne fortælle om hvad og hvem vi tror på, og hvad Gud kan gøre for dig.

Missionskirken er en kirke, hvor du kan opleve fællesskab med andre troende, samtidig med at den er åben for alle som vil komme.

Det betyder at du altid er velkommen i Missionskirken, til de forskellige aktiviteter og til søndagens gudstjeneste - uden at du skal være medlem.

Menighedsråd

Menighedsrådet varetager den overordnede ledelse af menigheden, og skal sikre at menigheden bevæger sig i retning af de visioner og mål, menigheden har.

Carsten P. Nielsen

Simon.png

Simon A. Holm

Benjamin og Malene_edited.png

Benjamin K. Mikkelsen

Avatar 100

Xxxxx xxxxx

Menighedsråd

"Jeg kom for at give lægedom til sønderbrudte hjerter, og udråbe frihed for fanger"..

Esajas 61:1

Our Mission

Esajas 61:1

Vi tror på

at Jesus Kristus er Guds søn, sendt til jorden for at tage alle menneskers synd på sig selv, dø med synden og begrave den. Vi tror han opstod igen og nu lever i himlen, men efterlod Helligånden på jorden så vi aldrig er skilt fra ham. Dette var Guds frelsesplan fra begyndelsen, så alle som tror på ham, kan få evigt liv i himlen sammen med ham.

Så meget ønsker Gud fællesskab med dig.

3 kors.jpg
Cheering Audience ved Concert

Lovsang

Vi bruger en del tid på lovsang i vores gudstjenester. Når vi tilbeder Jesus kommer vi tæt på ham og hans rige og vi kan opleve at blive berørt af hans nærvær.

Der står i Esajas 61, at han har givet os lovsang for modløst sind eller svigtende mod.

Der er 3 forskellige lovsangsteam som på skift står for lovsangen med forskellige bands. Det giver en god blanding af genrer indenfor musikken. De 3 teams er "Church Jam", "Retrogruppen"og "Ungebandet"